Güzellik Ürünlerinde Devrim

Kişisel bakım ürünleri artık gerçek anlamda tüm insanların vazgeçilmezi konumundadır. İlerleyerek kendin geliştiren bu alan çeşitli rekabetleri beraberinde getiriyor. Rekabetler daha iyi ürün elde etmek daha iyisine ulaşmak için bir basamak.

Peki, ama bir sürü güzellik uzamanı, marka, vizyon tanıyoruz hangisi? Kişisel bakım ürünlerinde güzellik ürünleri olarak adlandırılan ürünlerde gün geçmiyor ki yenilik olmasın. Daha çok gelişme ve yeni ürünlerle tanışıyoruz.

Suna Dumankaya Ürünleri ve Vizyonu

Son zamanlar da çok duyulan TV kanallarında çokça görülen bir isim var bu alanda. Suna Dumankaya ürünleri ve kürleri aranıyor ve talep görüyor. Suna Dumankaya satışı başta kendi çevresinde ninesi Fatma Hanım’dan öğrendikleri ile devam ederken bu alanda bir sıçrama yaptı ve Sağlık Bakanlığı onaylı ürünlerle iş yeri açtı bayilikler vermeye başlandı.

Oriflame Ürün ve Vizyonu

Bu durum piyasada çokça yer tutan ve sevilen marka Oriflame için ilk bakışta göz kırpsa da sağlam bir vizyon ile müşteri kaybetmedi. Ama ikinci bir seçeneği sundu. Kurum danışmanları ile piyasada öyle güzel bir ağ kurdu ki evde, işte, okulda nerde olursanız olun mağazayı bir tık uzağınıza taşıdı. Sizi mağazalarına değil mağazaları kataloglarla ayağınıza getirdiler.

Ürünleri her zaman kaliteli olarak sunması tam zamanlı ve titiz çalışmaları ile tercihi düşünülse de yine de kendi tercihini yaptırdı.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.